EPC
MGRT

Primeri rešenih pritožb

04.06.2020

Potrošnik z vztrajnostjo in s pomočjo mreže EPC namesto ponujanega vavčerja prejel vračilo k...

Preberite več,...

01.06.2020

Naročeno blago mora biti dostavljeno največ 30 dni po nakupu. 

Preberite več,...

05.05.2020

Omejitve komuniciranja s spletnimi obrazci prevoznikov otežujejo uveljavljanje pravic potnik...

Preberite več,...

04.05.2020

Slovenska spletna trgovina podjetja, ki je registrirano na Hrvaškem.

Preberite več,...

22.04.2020

 Spletni prodajalec vam mora zagotoviti informacije o izdelku še pred nakupom.

Preberite več,...

01.04.2020

V mreži EPC predstavlja najem vozil (poleg pravic letalskih potnikov) eno izmed področij z najv...

Preberite več,...

13.03.2020

Okoliščine uspešno zaključenega primera z odškodnino za potnike, zaradi zamude letala.

Preberite več,...

05.03.2020

Povračilo za nedostavljeno blago 

Preberite več,...

09.08.2019

Po končanih prvomajskih počitnicah smo na EPC prejeli več vprašanj in pritožb v zvezi z odpo...

Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2022