EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


25.08.2020

Povračilo za odpovedan let v času epidemije


Naslovna slika

Potrošnik je januarja 2020 vplačal rezervacijo leta Dunaj-Ženeva v višini 178,33 €, ki naj bi se zgodil ob koncu marca 2020, torej v času razmaha covid-19. Prevoznik je potrošnika potem, ko naj bi se let že izvedel, obvestil, da je bil le-ta odpovedan in da mu v znak dobre volje ponujajo brezplačno spremembo datuma, kar je nenavadno glede na določilo iz Uredbe (ES) 261/2004 o obveznosti prevoznika v primeru odpovedi leta z njegove strani. 

Ker se prevoznik na zahtevo potrošnika za povračilo ni odzval, se je ta za pomoč obrnil na EPC Slovenija. Po posredovanju kolegov iz Avstrije, ki jim je bil primer predan, saj je šlo za avstrijskega prevoznika Austrian Airlines, je prevoznik odobril vračilo stroškov v roku, ki ga je določil EPC, a brez stroška za prtljago. EPC Avstrija je prevoznika opozoril, da je dolžan izplačati tudi strošek prtljage, saj pogodba med kupcem in prodajalcem ni bila izpolnjena.

Ko je potrošnik javil, da je dobil nakazano polno vsoto rezervirane vozovnice vključno s stroškom prtljage, smo primer lahko zaključili.


 
Foto: depositphotos







VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024