Vzorci dopisov za vložitev pritožbe pri letalskem prevozniku in spletnem prodajalcu

Mreža EPC lahko pomaga potrošniku pri uveljavljanju njegovih pravic pri tujem ponudniku blaga in storitev šele po tem, ko je potrošnik sam s ponudnikom že poskušal vzpostaviti stik, tako, da je nanj naslovil pritožbo, ponudnik pa se na potrošnikov dopis ni odzval ali pa je zahtevek neutemeljeno zavrnil.
Da bi potrošniki pri tujih ponudnikih, kjer lahko prepreko predstavlja nepoznavanje zakonodaje in tudi jezika, lažje uveljavljali svoje pravice, je EPC Slovenija pripravil vzorce dopisov v angleškem jeziku, ki jih lahko uporabite v primeru pritožbe pri ponudniku zaradi kršitev vaših pravic na področju letalskega prevoza ali spletnih nakupov.
Na področju letalskega prevoza lahko dopise uporabite v primeru pritožbe zaradi:
- poškodovane ali uničene prtljage,
- zamude prtljage.
Na področju spletnih nakupov lahko dopis uporabite v primeru pritožbe zaradi:
Seznam nekaterih evropskih letalskih prevoznikov s povezavami do obrazcev, kontaktnih informacij ali mest za podporo strankam. Če vašega prevoznika ni na seznamu, nam sporočite in vam bomo poslali povezavo do obrazca, ki ga iščete.
*Če vam brskalnik (npr. Google Chrome) noče odpreti povezave do dokumenta, poskusite uporabiti drug brskalnik (npr. Firefox).
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023