EPC
MGRT

Novice

Vzorci dopisov za vložitev pritožbe pri letalskem prevozniku in spletnem prodajalcu


01.10.2018

Vzorci dopisov za vložitev pritožbe pri letalskem prevozniku in spletnem prodajalcu

Mreža EPC lahko pomaga potrošniku pri uveljavljanju njegovih pravic pri tujem ponudniku blaga in storitev šele po tem, ko je potrošnik sam s ponudnikom že poskušal vzpostaviti stik, tako, da je nanj naslovil pritožbo, ponudnik pa se na potrošnikov dopis ni odzval ali pa je zahtevek neutemeljeno zavrnil.

Da bi potrošniki pri tujih ponudnikih, kjer lahko prepreko predstavlja nepoznavanje zakonodaje in tudi jezika, lažje uveljavljali svoje pravice, je EPC Slovenija pripravil vzorce dopisov v angleškem jeziku, ki jih lahko uporabite v primeru pritožbe pri ponudniku zaradi kršitev vaših pravic na področju letalskega prevoza ali spletnih nakupov.

Na področju letalskega prevoza lahko dopise uporabite v primeru pritožbe zaradi:

- odpovedi leta,

- zamude leta,

- zavrnitve vkrcanja,

- poškodovane ali uničene prtljage,

- izgubljene prtljage,

- zamude prtljage.

Na področju spletnih nakupov lahko dopis uporabite v primeru pritožbe zaradi:

- nepravočasne dostave blaga.

Seznam nekaterih evropskih letalskih prevoznikov s povezavami do obrazcev, kontaktnih informacij ali mest za podporo strankam. Če vašega prevoznika ni na seznamu, nam sporočite in vam bomo poslali povezavo do obrazca, ki ga iščete.

 

*Če vam brskalnik (npr. Google Chrome) noče odpreti povezave do dokumenta, poskusite uporabiti drug brskalnik (npr. Firefox). 





VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
  Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?


Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!




  Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023