Zavajujoče oglaševanje potrošnika spodbudilo k registraciji in plačilu naročnine

Potrošnik je želel dostopati do oglaševane vsebine na HBO GO portalu, zato se je registriral in plačal enomesečno članarino. Z urejenim dostopom je ugotovil, da oglaševana vsebina ni več na voljo, zato je naročnino nemudoma preklical, brez ogleda katere koli druge vsebine, in na podporno službo naslovil zahtevo za vračilo zneska.
Ker je podporna služba njegovo zahtevo za povračilo vplačane naročnine zavrnila brez konkretne utemeljitve, se je potrošnik v skladu z 20. točko splošnih pogojev ponudnika obrnil na Tržni inšpektorat, ki je zaradi čezmejnega elementa potrošnika preusmeril na EPC Slovenija.
EPC je pritožbo potrošnika proučil, utemeljil in predal kolegom na Češko, kjer ima ponudnik HBO GO sedež. Poleg pravic zaradi zavajajočega oglaševanja, je imel potrošnik tudi pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh, ki je opredeljena v Direktivi 2011/83/EU o pravicah potrošnikov.
Ponudnik je v odgovoru oznanil, da rešuje zadevo neposredno s potrošnikom, le-ta pa nam je po dveh mesecih sporočil, da je prejel povračilo.
Photo by Ricardo Ortiz from Pexels.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021