Zaradi 7 urne zamude letala do odškodnine: Uspešen primer čezmejnega sodelovanja Evropskih potrošniških centrov
Slovenska družina se je med potovanjem v Dominikansko republiko soočila z neprijetnostmi, saj je bil njihov let iz Madrida z letalskim prevoznikom Air Europa zaradi tehničnih težav preložen za več kot 7 ur. Ker letalski prevoznik na zahtevo po odškodnini ni odgovarjal, se je oče obrnil na EPC Slovenija.
Pravniki EPC Slovenija so po pregledu dokumentacije in analizi primera ugotovili, da je družina upravičena do odškodnine po Uredbi (ES) št. 261/2004, ki določa pravila o pravicah potnikov v primeru zamud, odpovedi letov ali zavrnitve vkrcanja. Po tej uredbi imajo potniki pravico do odškodnine, če je zamuda leta več kot 3 ure in razlog za zamudo ni višja sila (kot npr. slabe vremenske razmere).
EPC Slovenija se je zato povezal s španskimi kolegi, ki so posredovali pri letalskem prevozniku. To posredovanje je bilo uspešno, saj je prevoznik Air Europa družini priznal odškodnino, pri čemer je zanimivo, da jim je ponudil dve možnosti: bodisi izplačilo 600 EUR v denarju za vsakega potnika bodisi 900 EUR v obliki potovalnega vavčerja. Potniki so se odločili za prvo opcijo.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023