EPC Slovenija uspešen pri povračilu nepredvidenih stroškov

Kljub zapletom je slovenska družina prejela povračilo stroškov zaradi nepredvidenega podaljšanja potovanja.
Januarja se je na slovenski EPC obrnila potrošnica, ki je z družino dopustovala na Maldivih. Ob zaključku potovanja je bil eden izmed družinskih članov pozitiven na Covid-19, zaradi česar je bila družini odrejena deset dnevna karantena.
Na podlagi sklenjene pogodbe so s strani organizatorja potovanja prejeli vavčer, ki je kril stroške bivanja v karanteni do 5.000 EUR na celoten paket. Po izteku karantene je družina s strani hotela prejela račun v vrednosti več kot 6.000 EUR. Organizator zneska, ki je družini pripadal v obliki vavčerja, ni pravočasno (do odhoda družine) poravnal, sama potrošnica pa tudi ni uspela priklicati odgovorne osebe v Nemčiji. Tako je bila družina prisiljena stroške karantene poravnati z lastnimi sredstvi.
Po prihodu domov so prejeli elektronsko pošto s strani organizatorja potovanja z opravičilom in zaprosilom za posredovanje računov z namenom začetka postopka vračila v vrednosti 5.000 EUR. Po dveh mesecih čakanja družina še vedno ni prejela povračila, zato so se s pritožbo obrnili na EPC.
EPC je primer preučil, zbral potrebna dokazila in se povezal z nemškim EPC-jem, kateremu je posredoval pritožbo v reševanje. Nemški EPC je organizatorja opozoril na kršitev ter ga pozval k povračilu denarja. Ta se je najprej izgovarjal, da je imela težave pri bančnem nakazilu zaradi napačnega navajanja podatkov potrošnice, a je po ponovnem posredovanju le-teh potrošnica po štirih mesecih le prejela povrnjen celoten znesek vavčerja v vrednosti 5.000 EUR.
Foto: Canva.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021