Težave pri povračilu kupnine s strani posrednika pri prodaji potovanj - Mytrip

Na EPC Slovenija se je obrnila slovenska potrošnica, ki je preko spletne strani www.mytrip.com kupila štiri povratne letalske vozovnice na relaciji Dunaj – Havana – Dunaj v skupni vrednosti 1.785,00 EUR. Letalski prevoznik Air Canada je zaradi pandemije korona virusa let odpovedal in posrednik Mytrip je v zameno potrošnici ponudil odprto karto. To pomeni, da datum leta ni določen vnaprej in potrošnici omogoča svobodo pri načrtovanju potovanja v prihodnosti.
Letalski prevoznik je kasneje ukinil letalsko povezavo na destinacijo, ki jo je izbrala potrošnica. Po koncu epidemije je potrošnica želela leteti na drugo izbrano destinacijo, vendar je pri tem naletela na težave. Računalniški sistem na spletni strani posrednika je odprto karto večkrat zavrnil, ker naj bi bila ta neveljavna. Potrošnica je opravila več klicev v službo za podporo uporabnikom, vendar so bili njeni klici neuspešni. Posrednik je nato zaradi nezmožnosti vzpostavitve leta na izbrani destinaciji spremenil pogoje rezervacije potrošnice in zahteval dodatno plačilo v vrednosti 449,00 EUR. Dodatno plačilo je predstavljalo popolnoma nov pogoj za potrošnico, s katerim pred nakupom prvotnih letalskih vozovnic ni bil seznanjen. Potrošnica se je posledično odločila, da bo zaradi naknadno spremenjenih pogojev posrednika odstopila od pogodbe in zahtevala povračilo kupnine za letalske vozovnice. Letalski prevoznik je zahtevku potrošnice za povračilo kupnine ugodil in kupnino v celoti nakazal posredniku. Posrednik Mytrip ni želel potrošnici povrniti kupnino, temveč mu je ponujal le vavčer, ki ga lahko unovči le za lete pri letalskem prevozniku Air Canada. Potrošnica se s tem ni strinjala, nato pa je posrednik prenehal odgovarjati na potrošničine pozive k rešitvi primera. Potrošnica se je zaradi neodzivnosti posrednika obrnila na EPC Slovenija.
EPC Slovenija je znotraj mreže EPC pritožbo posredoval kolegom na EPC Finska, kjer je sedež posrednika. Posrednik se je odzval na posredovanje znotraj mreže in ugodil zahtevku potrošnice. Potrošnica je s strani posrednika prejela vračilo kupnine za letalske vozovnice. Posrednik je od celotnega zneska odštel provizijo za poslovanje in provizijo za plačilo s kreditno kartico ter potrošnici povrnil 1.690,00 EUR.
Potrošnica je bil s končnim vračilom kupnine zelo zadovoljna.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023