Kupljeni izdelek ni bil kvaliteten, kot je bilo oglaševano ob nakupu
Potrošnica je pri trgovcu v Franciji kupila izdelek za terapijo z zvokom. Šlo je za komplet 8 kristalnih posod, ki naj bi omogočale zdravljenje z zvokom, meditacijo, zmanjševanje stresa, uravnavanje telesnih čaker in čustvenega stanja posameznikov. Za izdelek je potrošnica plačala več kot 2.000 EUR.
Po zelo kratkem času uporabe izdelka je potrošnica zaznala poškodbo ene od posod. Poškodovana posoda ni več zvenela usklajeno z drugimi. Potrošnica se je nemudoma obrnila na ponudnika in ga seznanila s slabo kakovostjo izdelka; zahtevala je delno vračilo kupnine. Ugotovila je tudi, da je poreklo kupljenega izdelka iz Kitajske in ne iz Francije, kot je trdil ponudnik. Potrošnica je na spletu našla podobne izdelke za tri krat nižjo ceno. Ponudnik je zanikal, da bi bili izdelki slabše kakovosti, in ni želel ugoditi zahtevku potrošnice.
Potrošnica se je obrnila po pomoč na EPC Slovenija, ki je primer posredoval na EPC Francija. Kolegi so kontaktirali ponudnika, ki pa ni priznal napake na izdelku. Trdil je, da izdelek gotovo ni bil pravilno vzdrževan, in v kolikor bi skleda imela napako, bi se ta pokazala takoj. Poudaril je tudi, da izdelek ni glasbilo, temveč je energijsko, vibracijsko in zvočno orodje namenjeno predvsem profesionalni uporabi v alternativnih zdravstvenih praksah. Nekaj časa je bilo videti, da zadeva ne bo uspešno rešena, vendar si je ponudnik premislil.
Po spiritualni izkušnji s posredovanim primerom je ponudnik ugodil zahtevku potrošnice in ji poslal nadomestno skledo za terapijo z zvokom.
Potrošnica je bila s ponujeno rešitvijo zelo zadovoljna in je poudarila, da brez posredovanja EPC mreže njen primer ne bi bil uspešno rešen.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023