EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Potrošnikov boj za povračilo vstopnic za tekmo brez gledalcev


08.10.2021

Naslovna slika

še pred pojavom Covid-19 je potrošnik na spletni tržnici Footbalticket.net, s sedežem v španiji, kupil vstopnice za nogometno tekmo, ki naj bi se odvijala aprila 2020. Tekma je bila zaradi pandemije prestavljena za nedoločen čas, zato je potrošnik na spletnega distributerja vstopnic naslovil zahtevo za povračilo kupnine. 

Posrednik mu je ponudil vavčer, saj naj tekma ne bi bila odpovedana, temveč zgolj prestavljena, ki pa ga potrošnik, tudi zaradi vseh negotovosti in ukrepov povezanih s pandemijo, ni želel sprejeti. Ker se je tekma naposled odigrala z več mesečno zamudo in brez publike, je športna organizacija na svoji spletni strani objavila, da bodo poskrbeli za vsa povračila kupljenih vstopnic za dotično tekmo. Potrošnik se je znova obrnil na posrednika in zahteval naj v njegovem imenu pridobi povračilo od športne organizacije, a ga je ta znova zavrnil. 

Potrošnik je po neuspešnih poskusih dogovora s posrednikom svojo pritožbo naslovil na EPC Slovenija, ki jo je s potrebnimi dopolnitvami predal kolegom iz španije, kjer so v danih okoliščinah organizatorji sicer lahko izdajali vavčerje za odložene prireditve, a potrošniki so bili še zmeraj upravičeni tudi do povračil, še posebej, če to ni bilo v nasprotju s splošnimi pogoji sklenjenih pogodb.

Ponudnik se na poziv EPC španija sprva ni odzval, a je naposled le ugodil potrošnikovi zahtevi, saj je ta po večmesečnem čakanju na rešitev zadeve  prejel nakazilo celotne kupnine na svoj račun. 

 

Photo by Vitaly Vlasov from Pexels







VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021