Potrošnikov boj za povračilo vstopnic za tekmo brez gledalcev

še pred pojavom Covid-19 je potrošnik na spletni tržnici Footbalticket.net, s sedežem v španiji, kupil vstopnice za nogometno tekmo, ki naj bi se odvijala aprila 2020. Tekma je bila zaradi pandemije prestavljena za nedoločen čas, zato je potrošnik na spletnega distributerja vstopnic naslovil zahtevo za povračilo kupnine.
Potrošnik je po neuspešnih poskusih dogovora s posrednikom svojo pritožbo naslovil na EPC Slovenija, ki jo je s potrebnimi dopolnitvami predal kolegom iz španije, kjer so v danih okoliščinah organizatorji sicer lahko izdajali vavčerje za odložene prireditve, a potrošniki so bili še zmeraj upravičeni tudi do povračil, še posebej, če to ni bilo v nasprotju s splošnimi pogoji sklenjenih pogodb.
Ponudnik se na poziv EPC španija sprva ni odzval, a je naposled le ugodil potrošnikovi zahtevi, saj je ta po večmesečnem čakanju na rešitev zadeve prejel nakazilo celotne kupnine na svoj račun.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021