Oblačila vrnjena, nakazilo denarja pa od nikoder

Na EPC Slovenija se je obrnila slovenska potrošnica, ki je preko spletne trgovine znane španske modne znamke z oblačili opravila spletni nakup. Oblačila ji niso ustrezala, zato jih je po pošti vrnila prodajalcu in hkrati od njega zahtevala vračilo kupnine. Prodajalec ji je nato posredoval potrdilo o prejetju blaga, na katerem je bil zapisan tudi znesek vračila.
Težave so se pojavile ob vračilu denarja - potrošnici ga namreč prodajalec ni nakazal, kljub temu, da je predhodno prejela njegovo potrdilo o nakazilu. Pri svojih prošnjah in vprašanjih, kje je denar, pa je naletela na neodzivnost prodajalca, zato se je za nasvet in pomoč obrnila na EPC Slovenija.
EPC je primer preučil, zbral potrebna dokazila in se povezal s španskim EPC-jem, kateremu je posredoval pritožbo v reševanje.
Španski EPC je nemudoma stopil v kontakt s prodajalcem, ga opozoril na kršitev zakonodaje ter hkrati pozval k povračilu denarja . Prodajalec se je najprej izgovarjal, da je imel težave pri bančnem nakazilu zaradi napačnega navajanja podatkov potrošnice, a je po ponovnem posredovanju le-teh potrošnica po enem mesecu le prejela povrnjen celoten zahtevani znesek.
Photo by Artem Beliaikin from Unsplash.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021