EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Namesto paketa potrošnik prejel zgolj embalažo izdelka


30.07.2021

Naslovna slika

 

Potrošnik je prek Amazon.de naročil izdelek, vreden skoraj 200 EUR, prejel pa zgolj prazno embalažo izdelka z navodili za uporabo. Glede tega se je obrnil na prodajalca, po njegovih navodilih poslal paket z embalažo nazaj, na koncu pa prejel odgovor prodajalca, da plačila ne bodo povrnili, ker niso prejeli izdelka.

Potrošnik je poiskal pomoč pri EPC Slovenija, ki ga je seznanil pravicami in mu pomagal pri reševanju zapleta s prodajalcem. Podjetje oz. prodajalec mora namreč svoje obveznosti iz prodajne pogodbe (izročitev izdelka) izpolniti v roku, ki je določen v pogodbi. Če ta rok ni določen, pa v najpozneje v 30 dneh od nakupa. Če podjetje svoje obveznosti ne izpolni v navedenih rokih, mu mora potrošnik določiti dodatni rok za izpolnitev pogodbe, pri čemer ni dovolj, da samo pozove podjetje k dobavi, ampak mu mora dejansko postaviti rok. Če podjetje niti v dodatnem roku ne izpolni obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe (18. člen Direktive 2011/83/EU o pravicah potrošnikov).

EPC je glede na ugotovljena dejstva pritožbo potrošnika predal kolegom iz Luxembourga, saj je tam registrirana  platforma Amazon.de, ti pa so o primeru obvestili platformo, ki se je v 5 dnevih odzvala in potrdila zgodbo potrošnika ter začela postopek vračila kupnine za nedostavljen izdelek.

Že naslednji dan je potrošnik potrdil prejem nakazila na računu in primer se je lahko uspešno zaključil.

 

 

Photo by Luis Quintero from Pexels.








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021