Izgubljen kovček, povrnjena odškodnina
Slovenska potrošnica je nedavno potovala z nizkocenovnim avtobusnim prevoznikom, ko je na končni destinaciji presenečeno ugotovila, da je bil njen kovček zamenjan s kovčkom drugega potnika. Nemudoma se je obrnila na prevoznika z večkratno prijavo, vendar odgovora ni prejela. Nato je vstopila v stik s sedežem prevoznika na Hrvaškem, kjer so preverili in ugotovili, da njenega kovčka niso našli, prav tako pa so ji zagotovili, da jo bodo ponovno kontaktirali, vendar se to ni zgodilo.
Po pomoč, kaj v danem primeru storiti in kako priti do svojega kovčka ali odškodnine, se je po nasvet obrnila na EPC Slovenija. EPC Slovenija je natančno preučil okoliščine dogodka in pritožbo znotraj mreže EPC posredoval kolegom na EPC Hrvaška, kjer je sedež avtobusnega prevoznika. Po navodilih hrvaških kolegih, da se s tovrstnimi primeri omenjenega prevoznika ukvarja EPC Nemčija, je bila pritožba posredovana njim. Prevoznik se je odzval posredovanju in zavrgel krivdo za izginotje kovčka, v skladu s tem pa zavrnil tudi zahtevek za povračilo stroškov, ki je bil nanj prehodno posredovan, kljub vsemu pa je potnici bil pripravljen povrniti odškodnino v vrednosti 250 EUR, ki jih je potnica v zameno za izgubljen kovček sprejela.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023