EPC
MGRT

Poškodovana ali izgubljena prtljaga

Poškodovana ali izgubljena prtljaga

Če prtljaga ne prispe v 21 dneh od trenutka, ko bi morala, se šteje za izgubljeno, prevoznik pa je za izgubo odgovoren. Potnik je v takem primeru upravičen do odškodnine. Izgubo prtljage mora prijaviti že na licu mesta (lost &found), nato pa vložiti zahtevo za odškodnino, v kateri popiše izgubljene predmete in priloži račune, ki dokazujejo njihov nakup. Višina odškodnine za izgubljeno, uničeno ali poškodovano prtljago je omejena na 1131 SDR, kar znaša približno 1350 evrov. Če potnik nima računov, je višina odškodnine odvisna od ocene letalskega prevoznika. Letalski prevoznik lahko v splošnih pogojih izključi odgovornost za nekatere vrste predmetov, kot npr. dragocene, občutljive in pokvarljive predmete, zato je tovrstne predmete priporočljivo odnesti s seboj v kabino.

V primeru, da prtljaga prispe z zamudo, lahko potniki od letalskega prevoznika na podlagi računov zahtevajo povračilo stroškov za najnujnejše nakupe, npr. osnovnih higienskih pripomočkov in nadomestnih oblačil. Če gre za zamudo prtljage na poti domov, prevoznik tovrstnih stroškov najverjetneje ne bo pripravljen povrniti, saj se pričakuje, da so potniku na voljo doma. Če prtljaga prispe poškodovana, morajo potniki pritožbo vložiti v 7 dneh po njenem prejemu oziroma v 21 dneh, če je ta prispela z zamudo.

Zakonodaja

Konvencija o poenotenju nekaterih pravil za mednarodni letalski prevoz (Montrealska konvencija)


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?


Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!




  Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2022