EPC
MGRT

Novice


06.06.2024

Primer meseca - Neustrezna nastanitev na Malti


Naslovna slika

Potrošnik je preko spletnega posrednika Booking rezerviral in plačal nastanitev na Malti za celo družino za obdobje 10 dni. Ob prihodu na lokacijo so ugotovili, da nastanitev ni v skladu z opisom ob rezervaciji. Potrošniku je bilo žal, da ni preveril ocene nastanitve, saj soba ni imela naravne svetlobe, edino okno je bilo obrnjeno v notranjost stavbe. Soba je bila vlažna, zaudarjalo je po plesni, ki je bila vidna po stenah, vratih, in po obokih, zaradi česar so trije majhni otroci težko dihali. Potrošnik je takoj stopil v stik z lastnikom nastanitve, ki je obljubil nadomestno nastanitev. Žal lastnik te obljube ni držal in je moral potrošnik po dveh dneh sam poiskati novo nastanitev, kjer so preživeli preostanek dopusta. Ob odhodu z dopusta je ponovno kontaktiral lastnika in zahteval delno povračilo zneska, plačanega za prvotno nastanitev. Lastnik je iskal izgovore, nato pa prenehal odgovarjati na potrošnikove klice in elektronska sporočila. Potrošnik je kontaktiral tudi spletnega posrednika Booking, vendar mu je ta odgovoril, da ni odgovoren za kvaliteto nastanitve, ki je oglaševana na njihovi platformi. Potrošnik se je po prihodu domov obrnil na EPC Slovenija in priložil vsa dokazila o neskladnosti nastanitve. EPC Slovenija je posredoval pritožbo na EPC Malta, ta je kontaktiral lastnika nastanitve, ki je bil nato pripravljen potrošniku povrniti znesek za nočitve, ki jih potrošnik ni koristil, ter zaračunal čiščenje apartmaja. Na koncu je potrošniku povrnil 850 €. Potrošnik in njegova družina so bili s posredovanjem EPC mreže zelo zadovoljni.

Ker se bliža poletje in čas dopustov, bi na tem mestu potrošnike še enkrat opozorili na previdnost pri rezervaciji nastanitev. Potrošnikom svetujemo, naj preverijo njen opis, shranijo zaslonske slike ponudbe ter se o nastanitvi prepričajo tudi pri morebitnih drugih uporabnikih. V primeru neskladnosti naj se takoj obrnejo na lastnika rezervirane nastanitve. V kolikor se ta ne odzove, in je bila nastanitev rezervirana preko posrednika (platforme, agencije, …) naj se za pomoč pri reševanju težave obrnejo tudi nanj.

Lepo, sončno in brezskrbno poletje vam želi EPC Slovenija.








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2022