EPC
MGRT

Novice


01.02.2024

Norwegian Lab – opozorilo pred sklenitvijo naročnine


Naslovna slika

Norwegian Lab – opozorilo pred sklenitvijo naročnine

S strani EPC Norveška smo prejeli opozorilo glede ponudnika Norwegian Lab, ki trenutno v več evropskih državah v okviru svoje trženjske dejavnosti ponuja brezplačne preizkusne vitaminske tablete oz. prehranska dopolnila. Podatki EPC Norveška in drugih evropskih potrošniških centrov kažejo, da to "brezplačno preizkušanje" spravlja potrošnike v neprijeten položaj. Večina potrošnikov, ki se prijavi na brezplačni preizkus, konča z naročnino na storitve, ki jih ni želela. To je klasičen primer naročniške pasti. Sklenitev naročnine je nezakonita, če potrošnik nikoli ni izkazal želje po sklenitvi. Vendar žal, potrošniki včasih kliknejo, da se s čem strinjajo, ne da bi to zares prebrali. Kljub temu številčnost takšnih primerov kaže na to, da gre za nepoštene poslovne prakse, zato je Norveški organ za varstvo potrošnikov pred kratkim poslal pismo podjetjem, ki potrošnikom prek spleta prodajajo prehranska dopolnila za zdravje in lepoto. Pismo vsebuje informacije in smernice v zvezi z zakonsko predpisanimi zahtevami za potrošnike, ki sklepajo naročnine, in opozorilo o nadzoru in možnih sankcijah. Na EPC Slovenija zaenkrat ne beležimo primerov v zvezi z omenjenim ponudnikom. Smo pa imeli nekaj primerov drugih ponudnikov, pri katerih so se potrošniki ujeli v naročniško past. Potrošniki navadno po prejemu brezplačnih izdelkov prejmejo tudi račun.

V kolikor potrošniki od ponudnika Norwegian Lab prejmejo račun in sumijo, da so se ujeli v naročniško past, svetujemo, da storijo naslednje:

  • ne plačajte računa za naročnino, razen če ste dejansko sklenili naročnino, preden ste podjetju dali svoje osebne podatke;
  • podjetju pošljite pritožbo z izjavo, da se z računom ne strinjate; pri tem lahko uporabite e-poštni naslov, naveden na spletni strani Norwegian Laba: kundeservice@norwegianlab.com;
  • če se vam je oglasilo podjetje, ki zahteva denar v imenu Norwegian Laba, jim lahko pošljete kopijo pisma, ki ste ga poslali Norwegian Labu;
  • svojo pritožbo zoper ponudnika čimbolj vestno dokumentirajte;
  • zdelkov vam ni treba poslati nazaj podjetju, saj po navedbah EPC Norveška naslov podjetja ni dostopen, zato jim lahko po elektronski pošti sporočite, kje naj izdelke prevzamejo;
  • če imate vprašanja o svojih pravicah ali če pri ponudniku ne dobite odgovora, lahko vprašate EPC Slovenija.

Vir: Besedilo in slika povzeta po članku EPC Norveška, 31.1.2024.








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2022