EPC
MGRT

Novice


15.07.2015

Aplikacija ECC-Net: Travel


Naslovna slika

Mobilna aplikacija, ki je potrošnikom v pomoč med potovanjem v tujini

Ste na počitnicah kupili nekaj, kar se je kmalu za tem pokvarilo? Ste imeli težave z najemom avtomobila ali nastanitvijo v hotelu, ki ste jo rezervirali od doma? Je vaše letalo imelo zamudo? V primeru, da vaše počitnice niso potekale, kot je bilo načrtovano, je prav, da poznate svoje pravice. Še bolje: Lahko jih tudi poveste!

Mreža Evropskih potrošniških centrov je pripravila mobilno aplikacijo ECC Net: Travel, ki vam bo v pomoč v situacijah kot so zgoraj navedene. Naj aplikacija postane nepogrešljiv spremljevalec na vaših potovanjih znotraj Evropske Unije, na Norveškem in Islandiji!

Aplikacija omogoča potrošnikom, da se spopadejo s težavnimi situacijami na počitnicah v tujini in da izrazijo svoje potrošniške pravice v jeziku države, v kateri se nahajajo. Aplikacija nudi potrošnikom pravne informacije in jezikovno podporo v 23 jezikih Evropske Unije ter norveškem in islandskem jeziku.

Aplikacija vključuje naslednje teme: nakupovanje v trgovini, najem avtomobila, nastanitev v hotelu, zdravstvena oskrba ter zračni, železniški, avtobusni in ladijski prevoz.

Razdelek koristnih informacij ponuja pomembnejše telefonske številke in druge kontaktne podatke za nujne primere.

Aplikacija deluje brez povezave in je na voljo brezplačno pod imenom "ECC-Net: Travel" v trgovinah Google Play in iTunes Store.

Mobilna aplikacija ECC-Net: Travel je skupni projekt vseh 30 članic mreže Evropskih potrošniških centrov.

     








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2022