Poročilo o delu EPC Slovenija v letu 2015

Z vedno bolj usklajeno evropsko zakonodajo, ki ureja delovanje notranjega trga, ter ob možnostih, ki jih ponuja novodobna tehnologija, postajajo meje med državami članicami – tako za ponudnike blaga in storitev kot za potrošnike – čedalje manj vidne. število potrošnikov, ki nakupujejo v drugih državah članicah ali tja potujejo, vseskozi narašča, s tem pa se krepi tudi pomen delovanja Mreže evropskih potrošniških centrov.
Slovenski evropski potrošniški center je postal del Mreže EPC leta 2006, dve leti zatem, ko je Slovenija postala članica EU. Od takrat je število potrošnikov, ki se na EPC obrnejo, kadar potrebujejo informacijo ali pomoč, v nenehnem porastu. V letu 2014 je EPC svetoval 220 potrošnikom, 192 pa je nudil pomoč pri reševanju pritožbe. V letu 2015 se je na EPC za nasvet obrnilo 332 potrošnikov, s pomočjo EPC pa je pritožbo reševalo 220 potrošnikov…
Več informacij o delu EPC v letu 2015 je na voljo v poročilu.
Foto: EPC SI
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024