Poročilo o delu EPC v letu 2022
V letu 2022 se je v primerjavi s preteklim letom na Evropski potrošniški center Slovenija za pomoč pri reševanju pritožb zoper prodajalce obrnilo precej več potrošnikov, zaradi česar se je EPC Slovenija v tem letu težko odzval na njihove zahtevke v predvidenih rokih. Po pričakovanjih so se storitve na področju turizma in prevozov po pandemiji okrepile, pri čemer je bilo v letu 2022 na ravni celotne mreže na teh dveh področjih zabeleženih manj pritožb kot leto prej, kar kaže na to, da so se razmere na tem področju uredile in stabilizirale.
Več informacij o delu EPC v letu 2022 je dostopnih v poročilu.
*Ogled poročila v pdf formatu priporočamo v brskalniku Firefox oz. s pregledovalnikom Adober Reader.
Naslovnica: Cuker studio.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023