EPC
MGRT

Dogodki in publikacije


04.08.2021

Poročilo o delu EPC v letu 2020


Naslovna slika

Delo mreže EPC je v letu 2020 zaznamoval izbruh covid-19, zaradi katerega so se potrošniki soočali z množičnimi odpovedmi storitev, predvsem na področju potovanj.

Zahtevki so se nanašali predvsem na povračila za odpovedane rezervacije, nemalo pa je bilo tudi vprašanj in dvomov glede izpolnitve že sklenjenih pogodb za koriščenje prihodnjih storitev ter dilem ob sklepanju novih pogodb.

Izredno stanje je povzročilo, da se je v primerjavi z letom 2019 obseg vseh zahtevkov potrošnikov, ki so se obrnili na EPC Slovenija, povečal za skoraj 31%, pri čemer se je število obravnavanih pritožb v primerjavi z letom 2019 skoraj podvojilo.

V senci teh izrednih razmer je mreža EPC praznovala 15-letnico delovanja, kar je zaznamovala s povečanimi komunikacijskimi dejavnostmi skozi vse leto in dogodkom za deležnike v novembru.

Več informacij o delu EPC v letu 2020 je dostopnih v poročilu

*Ogled poročila v pdf formatu priporočamo v brskalniku Firefox oz. s pregledovalnikom Adober Reader. 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2022