Poročilo o delu EPC v letu 2019

Gospodarska rast v zadnjih letih je vplivala na blaginjo potrošnikov, kar se je odražalo tudi v naraščanju povpraševanja (in s tem ponudbe) na področju potovanj in prevozov, kjer so se pojavili številni spletni posredniki za rezervacije, specializirane platforme ter nove oblike trženja teh storitev na daljavo, skupaj s tem pa pogoste nejasnosti glede odgovornosti ponudnikov do potrošnikov.
V letu 2019 so v okviru mreže EPC izstopale težave potnikov v letalskem prometu, med drugim tudi zaradi nepregledne cenovne politike nizkocenovnih letalskih prevoznikov in stečaja dveh letalskih prevoznikov: družbe Thomas Cook in Adrie Airways – slednji je precej zaznamoval delo EPC Slovenija.
V primerjavi s prejšnjimi leti je izstopal podatek, da je EPC Slovenija prejel skoraj trikrat več pritožb tujih potrošnikov zoper slovenske spletne ponudnike in jih večinoma tudi uspešno rešil. Po podatkih ankete, ki je bila izvedena med potrošniki, ki so v letu 2019 vzpostavili stik s slovenskim EPC, je bilo 89 % uporabnikov zadovoljnih s storitvijo EPC.
Več informacij o delu EPC v letu 2019 je dostopnih v poročilu.
*Ogled poročila v pdf formatu priporočamo v brskalniku Firefox oz. s pregledovalnikom Adober Reader.
Foto: EPC SI
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023