EPC
MGRT

Dogodki in publikacije


04.11.2020

Poročilo o delu EPC v letu 2019


Naslovna slika

 

Gospodarska rast v zadnjih letih je vplivala na blaginjo potrošnikov, kar se je odražalo tudi v naraščanju povpraševanja (in s tem ponudbe) na področju potovanj in prevozov, kjer so se pojavili številni spletni posredniki za rezervacije, specializirane platforme ter nove oblike trženja teh storitev na daljavo, skupaj s tem pa pogoste nejasnosti glede odgovornosti ponudnikov do potrošnikov.

V letu 2019 so v okviru mreže EPC izstopale težave potnikov v letalskem prometu, med drugim tudi zaradi nepregledne cenovne politike nizkocenovnih letalskih prevoznikov in stečaja dveh letalskih prevoznikov: družbe Thomas Cook in Adrie Airways – slednji je precej zaznamoval delo EPC Slovenija.

V primerjavi s prejšnjimi leti je izstopal podatek, da je EPC Slovenija prejel skoraj trikrat več pritožb tujih potrošnikov zoper slovenske spletne ponudnike in jih večinoma tudi uspešno rešil. Po podatkih ankete, ki je bila izvedena med potrošniki, ki so v letu 2019 vzpostavili stik s slovenskim EPC, je bilo 89 % uporabnikov zadovoljnih s storitvijo EPC.

Več informacij o delu EPC v letu 2019 je dostopnih v poročilu

*Ogled poročila v pdf formatu priporočamo v brskalniku Firefox oz. s pregledovalnikom Adober Reader. 

 


Foto: EPC SI

       








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023