Poročilo o delu EPC Slovenija v letu 2017

Na EPC se je v letu 2017 za informacijo, nasvet ali pomoč obrnilo več kot 900 potrošnikov, kar predstavlja 4% rast glede na leto pred tem. še vedno se največ pritožb nanaša na področje prevoza (53%), kjer izstopajo zlasti pritožbe na področju letalskega prevoza, povezane z zamudo ali odpovedjo leta ter izgubljeno, zamujeno ali poškodovano prtljago.
Potrošniki so v 84% primerov nakup, v zvezi s katerim so se pritožili, opravili prek spleta. Po podatkih ankete, ki je bila izvedena med potrošniki, ki so v letu 2017 vzpostavili stik z EPC, je bilo 86% uporabnikov zadovoljnih s storitvijo EPC.
Več v poročilu.
Foto: EPC SI
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024