EPC
MGRT

Dogodki in publikacije


08.06.2018

Poročilo o delu EPC Slovenija v letu 2017


Naslovna slika

Na EPC se je v letu 2017 za informacijo, nasvet ali pomoč obrnilo več kot 900 potrošnikov, kar predstavlja 4% rast glede na leto pred tem. še vedno se največ pritožb nanaša na področje prevoza (53%), kjer izstopajo zlasti pritožbe na področju letalskega prevoza, povezane z zamudo ali odpovedjo leta ter izgubljeno, zamujeno ali poškodovano prtljago.
Potrošniki so v 84% primerov nakup, v zvezi s katerim so se pritožili, opravili prek spleta. Po podatkih ankete, ki je bila izvedena med potrošniki, ki so v letu 2017 vzpostavili stik z EPC, je bilo 86% uporabnikov zadovoljnih s storitvijo EPC.

Več v poročilu.


Foto: EPC SI








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024