17.05.2017
Poročilo o delu EPC v letu 2016

S povečevanjem števila potrošnikov, ki nakupujejo v drugih državah članicah ali tja potujejo, narašča tudi število tistih, ki potrebujejo informacijo, nasvet ali strokovno podporo pri uveljavljanju svojih pravic pri tujem prodajalcu.
EPC Slovenija tako iz leta v leto ugotavlja porast vprašanj in pritožb potrošnikov v zvezi s čezmejnimi nakupi blaga in storitev.
Več informacij o delu EPC Slovenija je dostopnih v poročilu.
Foto: EPC SI
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024