06.11.2024
Poročilo o delu EPC Slovenija v letu 2023
V letu 2023 se je na Evropski potrošniški center Slovenija (EPC Slovenija) za pomoč in nasvete obrnilo nekaj več potrošnikov kot v letu prej, kar kaže na to, da so se razmere po pandemiji umirile. Številke v letu 2023 so precej podobne številkam v letu pred začetkom pandemije.
V letu 2023 se je na EPC Slovenija obrnilo 1389 potrošnikov:
- 1029 jih je zahtevalo informacije ali prosilo za nasvet,
- 360 je bilo pritožb zoper prodajalce.
EPC Slovenija je pomagal reševati pritožbo 224 tujim potrošnikom zoper slovenske prodajalce in 136 slovenskim potrošnikom zoper tuje prodajalce, pri čemer je bilo:
- 81,8 % uspešno rešenih pritožb tujih potrošnikov zoper slovenske prodajalce,
- 58 % uspešno rešenih pritožb slovenskih potrošnikov zoper tuje prodajalce.
Več informacij o delu EPC Slovenija v letu 2023 je dostopnih v poročilu.
Naslovnica: Cuker studio.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023