EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


05.03.2018

Zaradi zamude prvega leta potnica zamudila povezovalni let za Ljubljano


Naslovna slika

Potrošnica je z letalom potovala iz Dresdna preko Frankfurta v Ljubljano, pri čemer je prvi del poti opravila z nemškim, drugi del pa s slovenskim letalskim prevoznikom. Ker je imel let Dresden- Frankfurt zamudo, je zamudila let do Ljubljane, kamor je nato prispela z več kot 13 urno zamudo.

Potrošnica se je zaradi zamude vložila pritožbo pri nemškem letalskem prevozniku. Glede na razdaljo, ki znaša manj kot 1500 km je bila upravičena do odškodnine v višini 250 evrov. Vendar letalski prevoznik tudi po več tednih čakanja na zahtevo ni odgovoril, zato je poiskala pomoč pri EPC Slovenija, kjer smo njeno pritožbo obravnavali v sodelovanju z EPC v Nemčiji. 

Po odločitvi EPC Nemčija je bila zadeva predana v obravnavo nemškemu organu za izvensodno reševanje potrošniških sporov na področju javnega prevoza (Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr – Söp), s pomočjo katerega je bil dosežen dogovor, prevoznik pa je potrošnici izplačal 250 evrov odškodnine.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024