EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


05.03.2020

Spletno naročilo zimskih gum


Naslovna slika

Potrošnik je prek nemške spletne trgovine naročil komplet avtomobilskih gum, ki niso bile dostavljene. Zaradi zamude pri dostavi je bil v kontaktu s prodajalcem, ki mu je vedno znova zagotovil, da bo zadevo uredil. Po več kot enem mesecu čakanja je potrošnik prejel obvestilo, da gum ni na zalogi, zato se je odločil preklicati naročilo in zahtevati vračilo kupnine.

Po dveh mesecih od opravljenega nakupa vračila še vedno ni prejel, zato je poiskal pomoč EPC, ki je pritožbe zoper istega prodajalca že obravnaval , večkrat tudi neuspešno.

Kljub temu je bil primer predan nemškim kolegom, ki so s pritožbo seznanili prodajalca in mu postavili rok za odgovor. Prodajalec se ni odzval, zato se mu je postavil novi rok za odziv. Na to se je prodajalec odzval in zahteval podatke o bančnem računu potrošnika. Ko je bilo to urejeno, nas je potrošnik obvestil o prejemu kupnine na svoj bančni račun.  

 

Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024