Spletno naročilo zimskih gum

Potrošnik je prek nemške spletne trgovine naročil komplet avtomobilskih gum, ki niso bile dostavljene. Zaradi zamude pri dostavi je bil v kontaktu s prodajalcem, ki mu je vedno znova zagotovil, da bo zadevo uredil. Po več kot enem mesecu čakanja je potrošnik prejel obvestilo, da gum ni na zalogi, zato se je odločil preklicati naročilo in zahtevati vračilo kupnine.
Kljub temu je bil primer predan nemškim kolegom, ki so s pritožbo seznanili prodajalca in mu postavili rok za odgovor. Prodajalec se ni odzval, zato se mu je postavil novi rok za odziv. Na to se je prodajalec odzval in zahteval podatke o bančnem računu potrošnika. Ko je bilo to urejeno, nas je potrošnik obvestil o prejemu kupnine na svoj bančni račun.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024