Zaplet pri vračilu kupnine

Potrošnik je v spletni trgovini češkega prodajalca naročil prenosni računalnik. Ko je prejel izdelek, je, preden ga je sploh odprl, preveril garancijo, tako da je na podporno stran proizvajalca vnesel serijsko številko računalnika. Izvedel je, da je bila garancija aktivirana že pred letom dni in je v tem času že potekla.
Vzpostavil je stik s prodajalcem, mu povedal, da želi izdelek vrniti, saj je ugotovil, da je bila garancija že aktivirana. Prodajalec se je strinjal in je preko kurirske službe uredil prevzem prenosnika, potrošnik pa je posredoval številko bančnega računa za nakazilo. Tri dni za tem naj bi bilo nakazilo že izvedeno, vendar ga potrošnik dejansko ni prejel, zato je ponovno kontaktiral prodajalca. Ta mu je kot dokazilo, da je bilo nakazilo opravljeno, poslal bančni izpis, iz katerega je bilo razvidno, da so bili uporabljeni popolnoma napačni bančni podatki. Prodajalec je zatrjeval, da je nakazilo izvedel ponovno, tokrat na podlagi podatkov, ki jih je potrošnik posredoval, vendar ta tudi v drugo denarja ni prejel.
Potrošnik se je po pomoč obrnil na EPC Slovenija, kjer smo ob sodelovanju EPC na Češkem uspeli doseči, da je prodajalec vrnil kupnino.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024