Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Svetovanje potrošnikom

Informiranje in svetovanje potrošnikom 

EPC Slovenija potrošnikom nudi informacije in svetovanje s področja pravic potrošnikov, opredeljenih v evropski in nacionalnih zakonodajah, kot tudi v navezavi na aktivnosti potrošnikov – nakupovanje, potovanje, transport, itn.  

Če je potrošnik informiran in ozaveščen, lahko bolje izkoristi prednosti, ki jih s svojo raznovrstnostjo nudi enotni trg, sprejema bolj preudarne in manj tvegane odločitve, lažje se izogne nepotrebnim izdatkom, nenazadnje pa prispeva tudi k omejevanju nepoštenih poslovnih praks prodajalcev in ponudnikov storitev.

Na EPC Slovenija se lahko obrnete, ko:

  • potrebujete nasvet, ki vam bo pomagal izogniti se težavam pri nakupih in potovanjih v Evropi in vam prihranil nepotrebne stroške, 
  • se želite seznaniti o vaših pravicah, kadar imate težavo v zvezi z čezmejnim nakupom blaga ali storitve,
  • se želite seznaniti z možnimi načini reševanja pritožbe, ter s pravicami in dolžnostmi v postopku reševanja spora, 
  • želite izpolniti spletni obrazec za pritožbo v primeru nerešenega problema s tujim prodajalcem,
  • se želite seznaniti z evropskimi in nacionalnimi predpisi s področja varstva potrošnikov.

V primeru težav potrošnike spodbujamo, da sami naredijo prvi korak in ponudnika pisno (npr. po elektronski pošti) obvestijo o težavi. V dopisu je potrebno poleg obrazložitve tudi jasno navesti svoje zahteve. V kolikor ponudnik neutemeljeno zavrne vaš zahtevek oz. se nanj ne odzove v razumnem času, vam lahko pomagamo pri reševanju spora.

Postopek obravnave

Svetujemo vam v času uradnih ur, in sicer osebno, po telefonu ali po elektronski pošti.

Prejem vprašanja, poslanega po elektronski pošti oz. preko spletnega obrazca se potrdi z avtomatskim odgovorom, na vprašanja odgovarjamo po vrstnem redu, glede na datum prejema.

Svetujemo fizičnim osebam in zgolj v zadevah, ki spadajo v področje našega delovanja.

Na vsa posredovana vprašanja potrošnikov se skušamo odzvati v najkrajšem možnem času, zato vas prosimo, da nas obvestite, če zahtevanih informacij oz. določenega svetovanja ne rabite več.

Kontaktni obrazec

 

email address:
Homepage:
URL:
Comment:


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije