Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Svetovanje potrošnikom

Informiranje in svetovanje potrošnikom

Dobro informiran in ozaveščen potrošnik lahko bolje izkoristi prednosti enotnega evropskega trga in se hkrati izogne različnim težavam, tveganjem in nepotrebnim izdatkom. Še več – s svojo ozaveščenostjo prispeva h kakovostnejši ponudbi blaga in storitev ter k omejevanju nepoštenih ponudnikov na domačem ali tujem trgu.

Zato se na EPC Slovenija lahko obrnete za informacijo ali nasvet že pred odločitvijo za nakup, ko se na primer želite seznaniti z evropskimi in nacionalnimi predpisi s področja varstva potrošnikov, ali se prepričati o verodostojnosti določenega prodajalca, pa tudi po opravljenem nakupu, kadar ste v dvomih glede vaših pravic ali ne veste, kako jih uveljaviti pri tujem ponudniku blaga in storitev iz EU, Islandije, Norveške ali Združenega kraljestva.

Težavo v zvezi s čezmejnim nakupom poskušajte najprej sami rešiti s ponudnikom tako, da ga pisno (npr. po elektronski pošti) obvestite o težavi, poleg obrazložitve pa tudi jasno navedite svoje zahteve. V kolikor ponudnik neutemeljeno zavrne vaš zahtevek oz. se nanj ne odzove v razumnem času, vam na EPC Slovenija lahko pomagamo pri reševanju pritožbe.

Postopek obravnave

Po telefonu (01 400 3729) vam svetujemo v času uradnih ur - ob torkih in četrtkih od 10.00 do 11.00. Na vprašanja po elektronski pošti (eccnet-si@ec.europa.eu) odgovarjamo po vrstnem redu, glede na datum prejema. Na vsa posredovana vprašanja potrošnikov se skušamo odzvati v najkrajšem možnem času.

 

Kontaktni obrazec

 

 

email address:
Homepage:
URL:
Comment:


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujejo pa tudi Norveška, Islandija in Združeno kraljestvo. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgts@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije