EPC
MGRT

Dogodki in publikacije


20.12.2016

Težave pri nakupih ali potovanju po Evropi? Mreža EPC vam svetuje in pomaga.


Naslovna slika

Mreža EPC nudi potrošnikom praktične nasvete in informacije o njihovih pravicah, ko kupujejo pri ponudnikih blaga in storitev v drugih državah EU, na Norveškem in Islandiji. Če pri tem pride do težav, EPC pomaga potrošnikom vzpostaviti stik s ponudnikom in si prizadeva za mirno rešitev nastalih težav. V primeru, da sporazumna rešitev ni mogoča, EPC seznani potrošnika z drugimi možnostmi reševanja spora. EPC največkrat obravnava vprašanja glede pravic potrošnikov v primeru blaga z napako, spletnega nakupovanja, potovanja z letalom, turističnih aranžmajev, najema vozila ipd.

Vse storitve, ki jih nudi Mreža EPC so za potrošnike brezplačne.

Foto: EPC SI

 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024