Težave pri nakupih ali potovanju po Evropi? Mreža EPC vam svetuje in pomaga.

Mreža EPC nudi potrošnikom praktične nasvete in informacije o njihovih pravicah, ko kupujejo pri ponudnikih blaga in storitev v drugih državah EU, na Norveškem in Islandiji. Če pri tem pride do težav, EPC pomaga potrošnikom vzpostaviti stik s ponudnikom in si prizadeva za mirno rešitev nastalih težav. V primeru, da sporazumna rešitev ni mogoča, EPC seznani potrošnika z drugimi možnostmi reševanja spora. EPC največkrat obravnava vprašanja glede pravic potrošnikov v primeru blaga z napako, spletnega nakupovanja, potovanja z letalom, turističnih aranžmajev, najema vozila ipd.
Vse storitve, ki jih nudi Mreža EPC so za potrošnike brezplačne.
Foto: EPC SI
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024