EPC
MGRT

Dogodki in publikacije


07.03.2017

Različne poti reševanja potrošniških pritožb in sporov


Naslovna slika

Potrošniki, ki svoje pritožbe niso uspeli rešiti s ponudnikom blaga ali storitve, imajo na voljo različne možnosti za uveljavitev svojih pravic. Da bi jih potrošniki bolje poznali in jih znali uporabiti v posamezni situaciji, je EPC Slovenija pripravil brošuro, v kateri so predstavljene različne oblike neformalnega, upravnega, izvensodnega ter sodnega reševanja potrošniških pritožb in sporov ter kontaktni podatki organov. oz. institucij. 


Foto: EPC SI








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024