23.03.2015
Potrošnikove pravice. Ne končajo se na meji.

Izšla je nova brošura, v kateri so na kratko povzete pravice potrošnikov v državah EU, na Norveškem in Islandiji ter predstavljene storitve, ki vam jih v zvezi z nakupi v tujini lahko nudi mreža Evropskih potrošniških centrov. Brošura vsebuje tudi kontaktne podatke vseh tridesetih centrov, na katere s elahko potrošniki obrnejo za nasvet in pomoč pri reševanju težav s ponudniki blaga oz. storitev. Pri tem velja pravilo, da se potrošniki povežejo s centrom v svoji državi.
Foto: Evropska komisija
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024