Poročilo o delu EPC v letu 2020

Delo mreže EPC je v letu 2020 zaznamoval izbruh covid-19, zaradi katerega so se potrošniki soočali z množičnimi odpovedmi storitev, predvsem na področju potovanj.
Zahtevki so se nanašali predvsem na povračila za odpovedane rezervacije, nemalo pa je bilo tudi vprašanj in dvomov glede izpolnitve že sklenjenih pogodb za koriščenje prihodnjih storitev ter dilem ob sklepanju novih pogodb.
Izredno stanje je povzročilo, da se je v primerjavi z letom 2019 obseg vseh zahtevkov potrošnikov, ki so se obrnili na EPC Slovenija, povečal za skoraj 31%, pri čemer se je število obravnavanih pritožb v primerjavi z letom 2019 skoraj podvojilo.
V senci teh izrednih razmer je mreža EPC praznovala 15-letnico delovanja, kar je zaznamovala s povečanimi komunikacijskimi dejavnostmi skozi vse leto in dogodkom za deležnike v novembru.
Več informacij o delu EPC v letu 2020 je dostopnih v poročilu.
*Ogled poročila v pdf formatu priporočamo v brskalniku Firefox oz. s pregledovalnikom Adober Reader.
Foto: EPC SI
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024