EPC
MGRT

Dogodki in publikacije


02.05.2016

Poročilo o delu EPC Slovenija v letu 2015


Naslovna slika

Na EPC Slovenija sej je v letu 2015 obrnilo 552 potrošnikov, od tega 332 potrošnikov po informacijo ali nasvet, 220 potrošnikov pa za strokovno pomoč v obliki posredovanja pri prodajalcu, ki je kršil potrošnikove pravice.

Uspešni smo bili v 52 % pritožb, ko je šlo za pritožbo slovenskega potrošnika zoper tujega prodajalca, ter v 67% primerov, ko je šlo za pritožbo tujega potrošnika zoper slovenskega prodajalca.

Leto 2015 je zaznamovala tudi 10. obletnica Mreže EPC, ki smo jo obeležili tudi na slovenskem EPC. Na kak način izveste v poročilu, kjer najdete informacije tudi o naših drugih informativnih in promocijskih aktivnostih. Poleg tega pa tudi primere uspešno rešenih pritožb, več o sodelovanju z nadzornimi organi in deležniki, skupnih projektih Mreže EPC in še čem.


Foto: EPC SI








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024