Poročilo o delu EPC Slovenija v letu 2015

Na EPC Slovenija sej je v letu 2015 obrnilo 552 potrošnikov, od tega 332 potrošnikov po informacijo ali nasvet, 220 potrošnikov pa za strokovno pomoč v obliki posredovanja pri prodajalcu, ki je kršil potrošnikove pravice.
Uspešni smo bili v 52 % pritožb, ko je šlo za pritožbo slovenskega potrošnika zoper tujega prodajalca, ter v 67% primerov, ko je šlo za pritožbo tujega potrošnika zoper slovenskega prodajalca.
Leto 2015 je zaznamovala tudi 10. obletnica Mreže EPC, ki smo jo obeležili tudi na slovenskem EPC. Na kak način izveste v poročilu, kjer najdete informacije tudi o naših drugih informativnih in promocijskih aktivnostih. Poleg tega pa tudi primere uspešno rešenih pritožb, več o sodelovanju z nadzornimi organi in deležniki, skupnih projektih Mreže EPC in še čem.
Foto: EPC SI
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024