27.08.2025
Kako so potrošniki uveljavljali svoje pravice v letu 2024?

V letu 2024 se je na Evropski potrošniški center Slovenija (v nadaljnjem besedilu: EPC Slovenija) za nasvete o pravicah potrošnikov in pomoč pri reševanju pritožb obrnilo nekaj več potrošnikov kot v letu prej, in sicer
1065 jih je zahtevalo informacije ali prosilo za nasvet,
372 jih je imelo pritožbo zoper tuje prodajalce.
EPC Slovenija je pomagal reševati pritožbo 190 tujim potrošnikom zoper slovenske prodajalce in 182 slovenskim potrošnikom zoper tuje prodajalce, pri čemer je bilo:
– 62 odstotkov uspešno rešenih pritožb tujih potrošnikov zoper slovenske prodajalce,
– 41 odstotkov uspešno rešenih pritožb slovenskih potrošnikov zoper tuje prodajalce.
PRITOŽBE GLEDE NA NAČIN NAKUPA
Kar 89 odstotkov vseh pritožb je bilo povezanih s spletnim nakupom, in sicer je:
– 90,5 odstotka tujih potrošnikov opravilo spletni nakup pri slovenskih ponudnikih,
– 88 odstotkov slovenskih potrošnikov opravilo spletni nakup pri tujih ponudnikih.
Več kot 80 % uporabnikov je bilo zadovoljnih z našo pomočjo.
Preberite naše letno poročilo in odkrijte, katere pravice smo pomagali uveljaviti ter kakšne so bile najpogostejše pritožbe potrošnikov doma in po Evropi.
Več informacij o delu EPC Slovenija v letu 2024 je dostopnih v poročilu.
Naslovnica: Freepik.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024