EPC
MGRT

Dogodki in publikacije


04.01.2015

Letno poročilo mreže EPC: V letu 2013 pomagali več kot 80.000 potrošnikom!


Naslovna slika

Po poročilu mreže Evropskih potrošniških centrov, ki je pravkar izšlo, beleži mreža 11,1-odstotni porast potrošnikov, ki so se v letu 2013 obrnili za pomoč na katerega od centrov. Skupno je mreža EPC z nasvetom glede njihovih pravic ali pa s konkretnim reševanjem potrošniških težav, pomagala več kot 80.000 potrošnikom. Pleg tega je mreža EPC v letu 2013 pripravila tudi več študij in poročil s področja čezmejnega nakupovanja, kot npr. poročilo o spletnih prevarah, direktivi o storitvah, alternetivnem reševanju sporov, denarnih povračilih ("Chargeback") incertifikatih zaupanja ("Trust Mark schemes"). Mreža EPC je v začetku poletja pripravila tudi aplikacijo "Travel", ki jo lahko potrošniki s pridom izkoristijo na potovanjih v EU. 


Foto: mreža EPC








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024