Letno poročilo mreže EPC: V letu 2013 pomagali več kot 80.000 potrošnikom!

Po poročilu mreže Evropskih potrošniških centrov, ki je pravkar izšlo, beleži mreža 11,1-odstotni porast potrošnikov, ki so se v letu 2013 obrnili za pomoč na katerega od centrov. Skupno je mreža EPC z nasvetom glede njihovih pravic ali pa s konkretnim reševanjem potrošniških težav, pomagala več kot 80.000 potrošnikom. Pleg tega je mreža EPC v letu 2013 pripravila tudi več študij in poročil s področja čezmejnega nakupovanja, kot npr. poročilo o spletnih prevarah, direktivi o storitvah, alternetivnem reševanju sporov, denarnih povračilih ("Chargeback") incertifikatih zaupanja ("Trust Mark schemes"). Mreža EPC je v začetku poletja pripravila tudi aplikacijo "Travel", ki jo lahko potrošniki s pridom izkoristijo na potovanjih v EU.
Foto: mreža EPC
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024