Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Zaradi zamude prvega leta potnica zamudila povezovalni let za Ljubljano


05.03.2018

Zaradi zamude prvega leta potnica zamudila povezovalni let za Ljubljano

Potrošnica je z letalom potovala iz Dresdna preko Frankfurta v Ljubljano, pri čemer je prvi del poti opravila z nemškim, drugi del pa s slovenskim letalskim prevoznikom. Ker je imel let Dresden- Frankfurt zamudo, je zamudila let do Ljubljane, kamor je nato prispela z več kot 13- urno zamudo. Potrošnica se je zaradi zamude vložila pritožbo pri nemškem letalskem prevozniku. Glede na razdaljo, ki znaša manj kot 1500 km je bila upravičena do odškodnine v višini 250 evrov. Vendar letalski prevoznik tudi po več tednih čakanja na zahtevo ni odgovoril, zato je poiskala pomoč pri EPC Slovenija, kjer smo njeno pritožbo obravnavali v sodelovanju z EPC v Nemčiji. Po odločitvi EPC Nemčija je bila zadeva predana v obravnavo nemškemu organu za izvensodno reševanje potrošniških sporov na področju javnega prevoza (Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr – Söp), s pomočjo katerega je bil dosežen dogovor, prevoznik pa je potrošnici izplačal 250 evrov odškodnine.




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
35.46% - 239
Vračilo kupnine in odškodnino.
8.61% - 58
Nadomestni let.
24.33% - 164
Nadomestni let in odškodnino.
2.82% - 19
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.08% - 14
Nič od navedenega.
11.42% - 77

Št. glasov: 674 - 84.72%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2017

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije