Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Arhiv dogodkov

Svetovni dan potrošnikov 2016 - Dan odprtih vrat EPC in MGRT


15.03.2016

Svetovni dan potrošnikov 2016 - Dan odprtih vrat EPC in MGRT

Letošnji svetovni Dan potrošnikov, 15. marec, sta Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in EPC Slovenija, skupaj s partnerji obeležila z Dnevom odprtih vrat, ki je potekal na Kongresnem trgu v Ljubljani.

Svetovalci ministrstva, Evropskega potrošniškega centra Slovenija ter Tržnega inšpektorata so bili potrošnikom na voljo za informacijo in nasvet glede njihovih pravic, ki jih imajo, kadar nakupujejo doma ali v drugih državah EU. Dogodku so se pridružili tudi svetovalci centra Solvit, ki državljanom in podjetjem pomaga, kadar javni organ ne ravna v skladu z zakonodajo EU ter predstavniki Informacijskega središča Evropskega parlamenta in Evropske komisije v Sloveniji - Hiše EU.

Posebna pozornost je bila tokrat namenjena pravicam potrošnikom pri sklepanju kreditnih pogodb. Več informacijo tej temi lahko najdete na podstrani namenjeni potrošniškem kreditiranju, več o dogodku pa v prispevku RTV Slovenija ter spodnjem video poročilu. 
  




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
7.6% - 358
Vračilo kupnine in odškodnino.
2% - 94
Nadomestni let.
7.84% - 369
Nadomestni let in odškodnino.
0.91% - 43
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
0.7% - 33
Nič od navedenega.
43.64% - 2055

Št. glasov: 4709 - 62.69%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujejo pa tudi Norveška, Islandija in Združeno kraljestvo. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije