Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

Svetovni dan potrošnikov, 15. marec 2018


12.03.2018

 Svetovni dan potrošnikov, 15. marec 2018

Evropski potrošniški center Slovenija (EPC), ki deluje na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, tudi letos na Svetovni dan pravic potrošnikov, 15. marca, vabi na Dan odprtih vrat, ki bo potekal na Pogačarjevem trgu v Ljubljani. 

Na dogodku bodo poleg predstavnikov EPC in Sektorja za varstvo potrošnikov in konkurence ter centra Solvit z Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, sodelovali tudi predstavniki Urada RS za intelektualno lastnino (UIL), Tržnega inšpektorata RS in Nacionalnega odzivnega centra za obravnavo incidentov s področja varnosti elektronskih omrežij in informacij (SI-CERT).

Osrednji namen dneva odprtih vrat je obiskovalce spomniti, da imajo kot državljani EU in potrošniki na skupnem notranjem trgu vrsto pravic ter jim omogočiti, da se z njimi seznanijo. Obiskovalcem, ki so pri nakupih doma ali v tujini naleteli na težave in imajo s tem povezana vprašanja, pa na enem mestu zagotoviti odgovore, ki jih potrebujejo. 

Na tokratni dan odprtih vrat še posebej vabimo mlade, saj smo v sodelovanju z UIL-om in SI-CERT-om za njih pripravili različna kratka predavanja,  in nagradne igre s poučnimi vsebinami. Na predavanjih bomo govorili o 5-ih najpomembnejših pravicah, ki jih morajo poznati pri čezmejnem spletnem nakupovanju, o manj poznanem ozadju kupovanja ponaredkov, pravicah letalskih potnikov ter najpogostejših prevarah na družbenih omrežjih.

Na predavanja seveda vabimo tudi vse ostale, ki jih področje zanima. Prijave skupin še potekajo, več informacij pa lahko zainteresirani najdejo na spletni strani epc.si. 

Vrata v dvonadstropni angleški starodobnik, ki bo tudi letos naša pisarna, bodo odprta od 9.00 do 18.00. Poleg tega bo na Pogačarjevem trgu ves dan potekalo pestro dogajanje z igralcem Matjažem Javšnikom, ki bo obiskovalce povabil, da zavrtijo kolo sreče in si prislužijo praktične nagrade. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujejo pa tudi Norveška, Islandija in Združeno kraljestvo. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije