Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Dogodki in publikacije

Preverite spletno trgovino - Do the Webshop Check!


29.10.2021

Preverite spletno trgovino - Do the Webshop Check!

 

Evropski potrošniški center je pripravil priporočila za usmerjanje potrošnikov, kako preveriti spletno trgovino.

Na povezavi lahko dostopate do angleške različice, objavljene na spletni strani EPC Belgija:
https://www.eccbelgium.be/themes/online-purchases/do-the-web-shop-check

S klikom na fotografijo ali prek spodnje povezave pa dostopate do povzetka vsebine priporočil v slovenščini:
https://www.epc.si/media/2021/BROSURE_Informativno_gradivo/Preverite_Spletno_trgovino_(epc.si).pdf

Informirani potrošniki se lažje izognejo zapletom, prihranijo čas in denar, predvsem pa obilo slabe volje v primeru neuspešno izvedenega nakupa ali težav s spletnim prodajalcem.




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
7.6% - 358
Vračilo kupnine in odškodnino.
2% - 94
Nadomestni let.
7.84% - 369
Nadomestni let in odškodnino.
0.91% - 43
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
0.7% - 33
Nič od navedenega.
43.64% - 2055

Št. glasov: 4709 - 62.69%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujejo pa tudi Norveška, Islandija in Združeno kraljestvo. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije