Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

Povračilo uvoznih dajatev ob nakupu iz tretjih držav


06.06.2022

 Povračilo uvoznih dajatev ob nakupu iz tretjih držav
 
V primeru, da ste kupili blago v tujini in ste ob njegovem prejemu ugotovili, da vam ne ustreza in vam prodajni pogoji omogočajo vračilo izdelka je dobro vedeti, da v tem primeru lahko zahtevate povračilo ali odpust zneska dajatev, ki se plačujejo ob uvozu (carina in DDV).
 
Zahtevek za povračilo ali odpust uvoznih dajatev lahko oddate elektronsko ali preko storitev elektronskega poslovanja FURS eDavki.
 
Zahtevek lahko vložite tudi v primeru, ko je blago poškodovano ali ste ga prejeli z napako, in ste se s trgovcem že dogovorili, da mu ga pošljete v popravilo. Preden pa blago pošljete v tretjo državo na popravilo (predelavo, obdelavo ali dodelavo), ga carinskim organom prijavite s carinsko deklaracijo za postopek pasivnega oplemenitenja. Pri ponovnem uvozu se dajatve plačajo od vrednosti oplemenitenja (vgrajeni deli in storitve popravila). Če je popravilo brezplačno, se uvozne dajatve ne plačajo.
 
Pri uvozu novega ali zamenjanega blaga gre za ločen postopek in se uvozne dajatve plačajo na novo, v tem primeru oseba ne more zahtevati povračila uvoznih dajatev.

Zahtevek za povračilo uvoznih dajatev in še več informacij lahko najdete na spletni strani Finančne uprave RS. 

 

Photo by Pat Whelen from Unsplash.

 

 




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujejo pa tudi Norveška, Islandija in Združeno kraljestvo. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije