Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Potrošnikov boj za povračilo vstopnic za tekmo brez gledalcev


08.10.2021

Potrošnikov boj za povračilo vstopnic za tekmo brez gledalcev

Še pred pojavom Covid-19 je potrošnik na spletni tržnici Footbalticket.net, s sedežem v Španiji, kupil vstopnice za nogometno tekmo, ki naj bi se odvijala aprila 2020. Tekma je bila zaradi pandemije prestavljena za nedoločen čas, zato je potrošnik na spletnega distributerja vstopnic naslovil zahtevo za povračilo kupnine. 

Posrednik mu je ponudil vavčer, saj naj tekma ne bi bila odpovedana, temveč zgolj prestavljena, ki pa ga potrošnik, tudi zaradi vseh negotovosti in ukrepov povezanih s pandemijo, ni želel sprejeti. Ker se je tekma naposled odigrala z več mesečno zamudo in brez publike, je športna organizacija na svoji spletni strani objavila, da bodo poskrbeli za vsa povračila kupljenih vstopnic za dotično tekmo. Potrošnik se je znova obrnil na posrednika in zahteval naj v njegovem imenu pridobi povračilo od športne organizacije, a ga je ta znova zavrnil. 

Potrošnik je po neuspešnih poskusih dogovora s posrednikom svojo pritožbo naslovil na EPC Slovenija, ki jo je s potrebnimi dopolnitvami predal kolegom iz Španije, kjer so v danih okoliščinah organizatorji sicer lahko izdajali vavčerje za odložene prireditve, a potrošniki so bili še zmeraj upravičeni tudi do povračil, še posebej, če to ni bilo v nasprotju s splošnimi pogoji sklenjenih pogodb.

Ponudnik se na poziv EPC Španija sprva ni odzval, a je naposled le ugodil potrošnikovi zahtevi, saj je ta po večmesečnem čakanju na rešitev zadeve  prejel nakazilo celotne kupnine na svoj račun. 

 

Photo by Vitaly Vlasov from Pexels



VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
27.64% - 330
Vračilo kupnine in odškodnino.
7.12% - 85
Nadomestni let.
27.05% - 323
Nadomestni let in odškodnino.
3.02% - 36
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.35% - 28
Nič od navedenega.
23.79% - 284

Št. glasov: 1194 - 90.97%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije