Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Potrošnik s pomočjo EPC prejel vračilo kupnine za športna oblačila, kupljena na Hrvaškem


26.06.2019

Potrošnik s pomočjo EPC prejel vračilo kupnine za športna oblačila, kupljena na Hrvaškem

Slovenski potrošnik je v trgovini na Hrvaškem kupil športna oblačila. Trenirko je opral po navodilih proizvajalca, vendar se je že po prvem pranju zelo skrčila, majica pa je povsem izgubila barvo, zato ni bila več primerna za nošenje. Potrošnik je o tem obvestil trgovino, vendar je prodajalec reklamacijo zavrnil, saj naj bi bilo krčenje in izguba barve povezano z neustreznim pranjem na več stopinjah, kot je navedeno na etiketi. Potrošnik se z odgovorom ni strinjal, zato se je po pomoč obrnil na EPC, kjer smo se povezali z EPC na Hrvaškem. Tu so prodajalcu pojasnili, da se skladno z zakonodajo o varstvu potrošnikov šteje, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve, ter da je skladno z navedeno določbo prodajalec tisti, ki mora dokazati nasprotno. V ta namen mora izdelek pregledati za to strokovno usposobljena oseba, ki bo lahko ugotovila, ali gre za stvarno napako ali posledico neustreznega ravnanja potrošnika z blagom.
Prodajalec je na podlagi pritožbe, ki jo je prejel s strani hrvaškega EPC, oblačila posredoval v pregled izvedencu tekstilne stroke, ki je potrdil obstoj stvarne napake. Na podlagi mnenja izvedenca je prodajalec nato sporočil, da bo upošteval reklamacijo in potrošniku vrnil kupnino.  




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
32.63% - 249
Vračilo kupnine in odškodnino.
8.26% - 63
Nadomestni let.
25.95% - 198
Nadomestni let in odškodnino.
3.01% - 23
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.36% - 18
Nič od navedenega.
14.29% - 109

Št. glasov: 763 - 86.5%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2017

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije