Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Dogodki in publikacije

Poročilo o delu EPC v letu 2019


04.11.2020

Poročilo o delu EPC v letu 2019

 

Gospodarska rast v zadnjih letih je vplivala na blaginjo potrošnikov, kar se je odražalo tudi v naraščanju povpraševanja (in s tem ponudbe) na področju potovanj in prevozov, kjer so se pojavili številni spletni posredniki za rezervacije, specializirane platforme ter nove oblike trženja teh storitev na daljavo, skupaj s tem pa pogoste nejasnosti glede odgovornosti ponudnikov do potrošnikov.

V letu 2019 so v okviru mreže EPC izstopale težave potnikov v letalskem prometu, med drugim tudi zaradi nepregledne cenovne politike nizkocenovnih letalskih prevoznikov in stečaja dveh letalskih prevoznikov: družbe Thomas Cook in Adrie Airways – slednji je precej zaznamoval delo EPC Slovenija.

V primerjavi s prejšnjimi leti je izstopal podatek, da je EPC Slovenija prejel skoraj trikrat več pritožb tujih potrošnikov zoper slovenske spletne ponudnike in jih večinoma tudi uspešno rešil. Po podatkih ankete, ki je bila izvedena med potrošniki, ki so v letu 2019 vzpostavili stik s slovenskim EPC, je bilo 89 % uporabnikov zadovoljnih s storitvijo EPC.

Več informacij o delu EPC v letu 2019 je dostopnih v poročilu

*Ogled poročila v pdf formatu priporočamo v brskalniku Firefox oz. s pregledovalnikom Adober Reader. 

 

       




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2019

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakti:
epc.mgrt@gov.si; 01 400 3757 (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije