Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

Originalen.si


10.06.2020

Originalen.si

V počastitev svetovnega dneva boja proti ponaredkom, ki ga letos obeležujemo 10. junija, je pod okriljem Urada RS za intelektualno lastnino (URSIL) začelo delovati novo informacijsko spletno mesto o ponarejanju in piratstvu originalen.si

Namen spletnega mesta je ozaveščanje javnosti o problemu ponarejanja in piratstva ter gospodarskih in drugih posledicah obeh pojavov za družbo, okolje, imetnike pravic intelektualne lastnine in potrošnike. Obenem je cilj seznaniti potrošnike s tveganji, ki jih ponarejeno in piratsko blago lahko pomeni za njihovo zdravje in varnost. 

Spletno mesto vsebuje mnogo informacij o intelektualni lastnini in koristnih nasvetov za potrošnike in podjetja, med drugim kako prepoznati ponaredke in se jim izogniti pri nakupu prek spleta ter kako prepoznati spletne strani z nezakonito vsebino. 

Pri pripravi spletnega mesta je sodelovalo več organizacij, med njimi tudi program Varni na internetu, ki na svojem spletnem portalu nudi praktične in poučne nasvete za uporabnike spleta vseh starosti. 

Več o pravicah in nasvetih pri spletnem nakupovanju in sorodnih temah si lahko preberete v rubrikah in člankih na naši spletni strani:

 




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije