Odpoved potovanja zaradi razglašene epidemije, zaplet z rezervirano nastanitvijo

Potrošnik, ki je imel marca 2020 rezerviran apartma v avstrijskem hotelu, je nekaj dni pred prihodom, zaradi okoliščin s koronavirusom, želel s ponudnikom najti sporazumno rešitev, in sicer rezervacijo prestaviti na kasnejši datum ali prejeti delno povračilo stroškov rezervacije ali popust za kasnejše obdobje. Cena rezervacije namreč ni bila zanemarljiva, saj je potrošnika stala nekaj več kot 2.000 €.
Hotel je vztrajal pri veljavnosti splošnih pogojev, s čimer bi bil potrošnik upravičen zgolj do vračila turistične takse in končnega čiščenja, poleg tega naj bi se v tistem trenutku še zmeraj dalo potovati in prosto gibati na območju preživljanja dopusta.
Ker s ponudnikom ni našel sprejemljive rešitve, je potrošnik pomoč poiskal pri EPC, ki je pritožbo posredoval kolegom v Avstriji. V odgovoru na dopis je hotel pojasnil, da je do izpada komunikacije prišlo zaradi izjemnega povečanja obsega dela, zaradi česar so sporočilo potrošnika spregledali. Prav tako so izpostavili, da bi si želeli nesporazum rešiti neposredno s potrošnikom, ki so ga kontaktirali tik pred iztekom leta in zadevo tudi uredili.
*Foto: Tam-Tam mestni plakat, avtor: Stafan Mijić
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Vračilo kupnine. 19.46% - 337
Vračilo kupnine in odškodnino. 4.97% - 86
Nadomestni let. 19.8% - 343
Nadomestni let in odškodnino. 2.14% - 37
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino. 1.73% - 30
Nič od navedenega. 36.72% - 636
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020