Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Odpoved potovanja zaradi razglašene epidemije, zaplet z rezervirano nastanitvijo


15.01.2021

Odpoved potovanja zaradi razglašene epidemije, zaplet z rezervirano nastanitvijo

Potrošnik, ki je imel marca 2020 rezerviran apartma v avstrijskem hotelu, je nekaj dni pred prihodom, zaradi okoliščin s koronavirusom, želel s ponudnikom najti sporazumno rešitev, in sicer rezervacijo prestaviti na kasnejši datum ali prejeti delno povračilo stroškov rezervacije ali popust za kasnejše obdobje. Cena rezervacije namreč ni bila zanemarljiva, saj je potrošnika stala nekaj več kot 2.000 €.

Hotel je vztrajal pri veljavnosti splošnih pogojev, s čimer bi bil potrošnik upravičen zgolj do vračila turistične takse in končnega čiščenja, poleg tega naj bi se v tistem trenutku še zmeraj dalo potovati in prosto gibati na območju preživljanja dopusta. 

Ker s ponudnikom ni našel sprejemljive rešitve, je potrošnik pomoč poiskal pri EPC, ki je pritožbo posredoval kolegom v Avstriji. V odgovoru na dopis je hotel pojasnil, da je do izpada komunikacije prišlo zaradi izjemnega povečanja obsega dela, zaradi česar so sporočilo potrošnika spregledali. Prav tako so izpostavili, da bi si želeli nesporazum rešiti neposredno s potrošnikom, ki so ga kontaktirali tik pred iztekom leta in zadevo tudi uredili.  

 

*Foto: Tam-Tam mestni plakat, avtor: Stafan Mijić

 




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
19.46% - 337
Vračilo kupnine in odškodnino.
4.97% - 86
Nadomestni let.
19.8% - 343
Nadomestni let in odškodnino.
2.14% - 37
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
1.73% - 30
Nič od navedenega.
36.72% - 636

Št. glasov: 1732 - 84.82%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujejo pa tudi Norveška, Islandija in Združeno kraljestvo. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije