Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

Odpoved koncerta Enriqueja Iglesiasa - na koga se obrniti


27.11.2019

Odpoved koncerta Enriqueja Iglesiasa - na koga se obrniti

Številni slovenski potrošniki, ki so kupili vstopnico za koncert glasbenika Enriqueja Iglesiasa, ki je bil odpovedan, se sprašujejo, od koga zahtevati povračilo kupnine za vstopnico. Glede na mnenje Tržnega inšpektorata RS, da je podjetje Eventim zgolj posrednik pri prodaji vstopnic odpovedanega koncerta, in da torej ni odgovorno za izvedbo storitve, se morajo potrošniki s svojimi zahtevki za povračilo kupnine za neizvedeno storitev pisno obrniti na organizatorja prireditve.

V kolikor organizator prireditve zavrne zahtevek potrošnika ali se nanj ne odzove v razumnem roku, se lahko potrošnik - če je sedež organizatorja v drugi državi članici, na Islandiji ali Norveškem - s pritožbo obrne na Evropski potrošniški center v svoji državi.  

Pritožbi mora potrošnik priložiti vsa upoštevna dokazila, kot so: potrdilo o nakupu vstopnice ter komunikacija, iz katere je razvidno, da je sam že poskušal uveljavljati zahtevek pri organizatorju, vendar je bil pri tem neuspešen.  

EPC Slovenija bo nato dokumentacijo posredoval na EPC v državi, v kateri ima organizator sedež, ta bo pri njemu poskušal uveljaviti pravice potrošnika po mirni poti. Uspešnost reševanja pritožbe je namreč odvisna od pripravljenosti ponudnika za sodelovanje. Če je ponudnik neodziven, EPC mreža nima na voljo sredstev, s katerimi bi ponudnika prisilila k spoštovanju pravic potrošnika.

V kolikor posredovanje mreže EPC ne bo uspešno, in v primeru, da bi šlo za oškodovanje večjega števila potrošnikov, se lahko po našem mnenju v zadevo vključi tudi Evropska mreža nadzornih organov, pristojnih za izvajanje zakonodaje s področja varstva potrošnikov, ki lahko nasproti kršiteljem uveljavljajo tudi sankcije (sankcije lahko izreka nadzorni organ v državi, kjer ima kršitelj sedež).  

Potrošnikom, ki so vstopnico plačali s plačilno kartico (npr. Visa, Mastercard), svetujemo, da pri banki, izdajateljici plačilne kartice, preverijo možnost povračila plačanega zneska na podlagi finančne reklamacije.  




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije