Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Turistični aranžmaji

Od 1. julija 2018 nova pravila o paketnih potovanjih


02.07.2018

Od 1. julija 2018 nova pravila o paketnih potovanjih

S 1. julijem 2018 so se začeli uporabljati ukrepi,  ki jih določa Direktiva o paketnih potovanjih in povezanih potovalnih aranžmajih in ki so bili v slovenski pravni red prenešeni z novelo Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-H). 

Poleg uporabnikov tradicionalnih organiziranih potovanj nova pravila ščitijo tudi potrošnike, ki rezervirajo druge oblike kombiniranih potovanj, vključno s paketi, pri katerih si potniki sami izberejo različne elemente na enem spletnem prodajnem mestu ali v poslovalnici. Nova pravila obenem uvajajo zaščito za povezane potovalne aranžmaje, pri katerih potrošnik kupi potovalne storitve na enem prodajnem mestu, a prek več postopkov rezervacij, ali pa je po rezervaciji neke storitve na enem spletišču pozvan, naj drugo storitev rezervira na drugem spletišču.

Več informacij glede prednosti, ki jih nova pravila prinašajo potrošnikom, je dostopnih v sporočilu za javnost Evropske komisije.


 




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2019

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakti:
epc.mgrt@gov.si; 01 400 3757 (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije