Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Namesto paketa potrošnik prejel zgolj embalažo izdelka


30.07.2021

Namesto paketa potrošnik prejel zgolj embalažo izdelka

 

Potrošnik je prek Amazon.de naročil izdelek, vreden skoraj 200 EUR, prejel pa zgolj prazno embalažo izdelka z navodili za uporabo. Glede tega se je obrnil na prodajalca, po njegovih navodilih poslal paket z embalažo nazaj, na koncu pa prejel odgovor prodajalca, da plačila ne bodo povrnili, ker niso prejeli izdelka.

Potrošnik je poiskal pomoč pri EPC Slovenija, ki ga je seznanil pravicami in mu pomagal pri reševanju zapleta s prodajalcem. Podjetje oz. prodajalec mora namreč svoje obveznosti iz prodajne pogodbe (izročitev izdelka) izpolniti v roku, ki je določen v pogodbi. Če ta rok ni določen, pa v najpozneje v 30 dneh od nakupa. Če podjetje svoje obveznosti ne izpolni v navedenih rokih, mu mora potrošnik določiti dodatni rok za izpolnitev pogodbe, pri čemer ni dovolj, da samo pozove podjetje k dobavi, ampak mu mora dejansko postaviti rok. Če podjetje niti v dodatnem roku ne izpolni obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe (18. člen Direktive 2011/83/EU o pravicah potrošnikov).

EPC je glede na ugotovljena dejstva pritožbo potrošnika predal kolegom iz Luxembourga, saj je tam registrirana  platforma Amazon.de, ti pa so o primeru obvestili platformo, ki se je v 5 dnevih odzvala in potrdila zgodbo potrošnika ter začela postopek vračila kupnine za nedostavljen izdelek.

Že naslednji dan je potrošnik potrdil prejem nakazila na računu in primer se je lahko uspešno zaključil.

 

 

Photo by Luis Quintero from Pexels.




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
27.64% - 330
Vračilo kupnine in odškodnino.
7.12% - 85
Nadomestni let.
27.05% - 323
Nadomestni let in odškodnino.
3.02% - 36
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.35% - 28
Nič od navedenega.
23.79% - 284

Št. glasov: 1194 - 90.97%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije