Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

Level Europe - stečaj avstrijskega letalskega prevoznika


19.06.2020

Level Europe - stečaj avstrijskega letalskega prevoznika

18. junija je letalska družba LEVEL Europe razglasila stečaj, vsi leti so bili prizemljeni marca 2020, ko je družba tudi nehala poslovati.

Potnike z rezerviranimi vozovnicami obveščajo, da jim, žal, ne morejo urediti alternativnih letov. Zaradi povečanega števila potniških vprašanj in drugih zahtevkov se vse potnike naproša, da ne kontaktirajo njihovega klicnega centra, razen če je njihovo potovanje predvideno v naslednjih 48 urah.   

Če imajo potniki rezerviran polet z dotičnim prevoznikom, ki pa jim ga je prodal drug letalski prevoznik ali potovalna agencija, naj svojo poizvedbo v zvezi z morebitnim vplivanjem stečaja letalske družbe LEVEL Europe na individualne potovalne načrte naslovijo na potovalne agencije ali prevoznike, pri katerih je bila storitev kupljena.

Za vsa nadaljna vprašanja bo imenovan posebni administrator.

 


Foto: Huber / Austrian Wings Media Crew, pridobljeno 19. 6. 2020 na www.austriawings.info

 

 




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije