Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Arhiv dogodkov

Kampanja "5 pravic potrošnikov, ki bi jih morali poznati"


04.01.2015

Kampanja

Evropski potrošniški center Slovenija se je s 15. septembrom 2014 aktivno vključil v kampanjo, ki poteka na evropski ravni, in je namenjena ozaveščanju potrošnikov, kot tudi podjetij, o pravicah, ki jih imajo potrošniki pri nakupovanju blaga in storitev v Evropski uniji.

Kampanja sovpada z junija 2014 uveljavljeno Direktivo o pravicah potrošnikov, ki pomeni korak naprej pri prizadevanju za čim bolj usklajeno zakonodajo na področju varstva potrošnikov med državami članicami, da bi imeli potrošniki, ne glede na to, v kateri državi članici nakupujejo, povsod enake pravice oziroma bi bili deležni enake ravni varstva. Navedena kampanja zato seznanja tudi z nekaterimi novostmi, ki jih prinaša ta direktiva, kot je enoten 14-dnevni rok za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo (npr. po spletu) ali izven poslovnih prostorov.

Poleg tega kampanja opozarja potrošnike na pravico do natančnih in podrobnih informacij, ki jim omogočajo ustrezno izbiro ter na pravice, ki jih imajo v primeru, da so kupili blago z napako. Poleg tega se želi s kampanjo povečati zavedanje med potrošniki o možnostih, ki jih nudi Evropski postopek v sporih majhne vrednosti, ki ga potrošniki lahko uporabijo, v kolikor sami ali s pomočjo EPC ne morejo rešiti težave s podjetjem in jim tako preostane samo še sodna pot. In nenazadnje, s kampanjo želimo na pomen spoštovanja pravic potrošnikov, opozoriti tudi podjetja.

Za namene kampanje so na voljo plakati in brošure. V kolikor bi jih želeli imeti, vas prosimo, da nam pišete na: epc.mgrt@gov.si

Več o kampanji lahko izveste na spletni strani Tvoja Evropa. Za posredovanje vaših mnenj uporabite #EU4Consumers.




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2017

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije