Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Izbereš in plačaš rezervacijo sobe v hotelu, na lokaciji te pošljejo v drug hotel


10.02.2021

Izbereš in plačaš rezervacijo sobe v hotelu, na lokaciji te pošljejo v drug hotel

Slovenski potrošnik je prek spletne strani nemške turistične agencije rezerviral dopust v izbranem hotelu. Ob prijavi na lokaciji ga je osebje hotela seznanilo, da nima rezervacije pri njih, temveč v drugem hotelu, ki je bil tudi slabše kategorije. Ponudili so mu tudi možnost bivanja v njihovem hotelu, a zgolj z doplačilom v višini 280 €.

Potrošnik je zaplet nemudoma sporočil predstavniku agencije, ki mu je v pogovoru predlagal, da izvede doplačilo, ki mu ga bo agencija povrnila na podlagi posredovanega zahtevka za povračilo doplačila. 

Potrošnik, ki mu je bilo s strani agencije obljubljeno, da bo o zadevi obveščen še med bivanjem v hotelu, tudi  po treh mesecih od agencije ni prejel obljubljenega povračila doplačanega zneska zato se je obrnil na EPC Slovenija. Po pregledu dokumentacije je bila zadeva predana v reševanje na EPC v Nemčiji. V odgovoru na poziv nemških kolegov je agencija večmesečno zamudo s povračilom opravičevala s tehničnimi težavami, ki so jim onemogočale finančne transakcije, vendar so kmalu zatem potrošniku le povrnili neupravičeno doplačilo za rezervirano sobo v višini 280 €.   

 




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
28% - 313
Vračilo kupnine in odškodnino.
7.16% - 80
Nadomestni let.
27.19% - 304
Nadomestni let in odškodnino.
2.86% - 32
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.24% - 25
Nič od navedenega.
22.9% - 256

Št. glasov: 1118 - 90.35%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2019

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakti:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije